måndag 18 mars 2019

Good-reads målet för i år


Brukar ni sätta läs mål? TBR eller typ hur många sidor ni ska helst läsa på en dag? Själv så brukar jag bara sätta det årliga goodreads målet, i år satsar jag på läsa 25 böcker. 2 böcker/månad. Har så länge läst 7 böcker. ingen imponerade siffra men jag är en slö läsare lol och speciellt när boken inte intresserar mig så mycket så som den här boken gör nu.😕 då skjuter jag bara fram läsningen liksom

Här får ni en gammal julbild på en december tbr, har läst alla böcker på bilden o min favorit var nog Ett land utan folk av Melina Marchetta 😚 fast Harry potter var riktig bra också men det är ju givet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Polcirkeln -Liza Marklund

  Handlar om:   Ett gäng tjejer håller en bokcirkel där de pratar om en gemensam bok de läst om, men en sommar försvinner en av tjejerna och...