tisdag 19 mars 2019

Promenad till biblioteket


Superfint väder i Kristianstad idag
Eftersom det var näst sista dagen innan mina låneböcker skulle vara återlämnade så passade jag på att ta en promenad till närmsta bibliotek, den är bara typ 5 min därifrån jag bor. Tanken var att jag bara skulle lämna böckerna sen gå vidare, (så jag kunde låna andra böcker på det stora biblioteket i centrum som har större utbud på torsdag) Men så blev det inte utan lånade 2 nya böcker😅



Vet inte så mycket om dem, förutom det som står på baksidan av böckerna, och de både verkar vara bra x3 Den ena är en thriller och den andra skönlitteratur.

 Innan var jag beroende o veta över vilket betyg boken hade på good-reads och var den inte över 4 stjärnor  då läste jag den inte. Dum regel jag vet, men det har bättrats nu och nu läser jag bara på baksidan av boken för se om den intresserar mig eller inte. I alla fall när det gäller låna böcker, när det kommer till spendera pengar är jag lite mer noggrannare.

Eftersom det inte gick som planerat så tröstar jag mig själv genom att intala mig själv att nu har jag en anledning till att läsa ut den tråkiga boken jag läser nu så fort som möjligt. 😎

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Polcirkeln -Liza Marklund

  Handlar om:   Ett gäng tjejer håller en bokcirkel där de pratar om en gemensam bok de läst om, men en sommar försvinner en av tjejerna och...