tisdag 12 mars 2019

Testar BokBlogga

Sent igår natt gick jag igenom min gamla bdb, ni vet dayviews? dem gamla goda tiderna när man kunde skriva långa inlägg om sin dag. Upptäckte att jag skrev väldigt många bokrecensioner där och saknar det faktiskt lite. Det var inget topnotch så har inga höga förväntningar. 😜

Ska testa börja skriva bokrecensioner igen och andra inlägg som handlar om böcker o kanske mer.
Håller det hemligt för mina vänner o släkt till en början, mest för jag vill vara säker på om detta är nånting jag kommer fortsätta med. Annars är jag den typen som börjar på något nytt berättar för hela världen och 2 veckor senare har jag avslutat med det. 😆

Just nu läser jag:
Värd att döda - Peter Swanson
ÄLSKAR DEN! har ungefär 50 sidor kvar så hoppas att jag läser färdigt den nån gång i veckan.

Slut på första inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Polcirkeln -Liza Marklund

  Handlar om:   Ett gäng tjejer håller en bokcirkel där de pratar om en gemensam bok de läst om, men en sommar försvinner en av tjejerna och...