fredag 22 mars 2019

Helg Läsning

I torsdags var jag i stan för tänkte jag skulle prata med en studievägledare om komvux och fixa ordning mina betyg men tyvärr hade de stängt. Efter 1 sekund besvikelse så gick jag till biblioteket precis som jag hade planerat. Och lånade 2 böcker därifrån. 

 Boken till höger lånade jag inte för märkte att det var sista boken i en trilogi. Istället bytte jag ut den till första boken i serien. Blir nog lättare att förstå vad som försiggår då


Nu till helgen ska jag läsa Djävulens fotspår. Känner att min hjärna behöver en paus efter den svårlästa boken "Den underjordiska järnvägen" Upplever att denna boken är redan så mycket lätt läsare, kanske till o med för lätt. 😅 Är 80 sidor in och jag gillar den än så länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Polcirkeln -Liza Marklund

  Handlar om:   Ett gäng tjejer håller en bokcirkel där de pratar om en gemensam bok de läst om, men en sommar försvinner en av tjejerna och...