lördag 30 mars 2019

Förkyld


Japp då har man gått o blivit förkyld. Är helt groggig i hjärnan orkar knappt skriva detta inlägget x_x 
Men tänkte jag måste uppdatera er läsare om varför jag varit oaktiv.. även om det bara har gått några dagar sen det senaste inlägget 😆. Läsa är out of The question. Istället ser jag om Ao No Exorcist på Netflix. Såg den för några år sedan men spontant bestämde mig att se den igen 😎.

När det kommer till läsningen så.. 
Kommer börja läsa igen när min hjärna har samlat krafter och orkar fokusera igen xwx. Just nu läser jag Miraklet av Emma Donoghue, som handlar om en flicka som inte ätit på 3 månader men verkar inte har några större problem och hennes familj tror hon är ett helgon. Sjuksköterskan libs jobb är att ta reda på om detta är sant eller om hon smygäter när ingen ser. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Polcirkeln -Liza Marklund

  Handlar om:   Ett gäng tjejer håller en bokcirkel där de pratar om en gemensam bok de läst om, men en sommar försvinner en av tjejerna och...